poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Jestem na NIE! Czyli o lekkim kremie nawilżającym, przeciw błyszczeniu z firmy MIXA

Hej! :)

Dziś wpis kosmetyczny ;)
Chciałam napisać kilka słów na temat kremu, który absolutnie się u mnie nie sprawdził :(

A chodzi o:

Lekki krem nawilżający 24h. Przeciw błyszczeniu...

Ooookej! Przyznaję się bez bicia! Skusiłam się na niego już dość dawno, a że była to nowość i w dodatku jeszcze w promocji ;p,to mówię sobie "czemu nie?". Kupiłam go w Rossmannie, jak się później okazało to był błąd. 
Szukałam czegoś nawilżającego, ale żeby dawało efekt zmatowienia no i oczywiście nadawało się pod makijaż....Kupiłam, zaczęłam testować.


*Co pisze producent??*
"Nasz lekki krem nawilżający 24 h Mixa Przeciw błyszczeniu zawiera skuteczne składniki, aby przywracać nawilżenie i ograniczać błyszczenie w ciągu dnia dla zdrowego wyglądu skóry" 
Krem zawiera nawilżającą glicerynę, regulującą miedź i matujący puder.
Może być również stosowany od czasu do czasu jako maseczka.
Idealny dla cery normalnej i mieszanej i oczywiście wrażliwej.... 



*Jaka jest moja opinia??*



*Czy jest to krem który ma ograniczać błyszczenie się skóry ?? Jak dla mnie NIE! Twarz świeciła mi się tak, jakbym posmarowała się olejem! 
*Czy to wygląda zdrowo? Nie sądzę ... Skóra ma ( według producenta ) być nawilżona przez cały dzień, czy tak jest ?? NIE. Jest otłuszczona ! ;/ W połowie dnia musiałam i tak odświeżyć twarz, bo nie mogłam na siebie patrzeć. 
*Czy nadaje się pod makijaż? Oczywiście, że NIE. Ten krem nie matuje, nie robi nic aby ograniczyć błyszczenie się. 

Kiedy nałożyłam krem jako maseczkę moja twarz była czerwona, musiałam zmyć produkt, bo myślałam, że wypali mi buzię  ;/

Mixa - ekspert skóry wrażliwej? Nie sądzę.... Nie mam skóry wrażliwej, a moja cera tak zareagowała, ciekawe jak produkt zachowuje się u kogoś, kto faktycznie ma wrażliwą cerę.... ;/

Na bank nie wypróbuję już niczego z tej firmy ;/


A Wy? miałyście ten produkt? Sprawdził się u Was? Baaaaaardzo jestem ciekawa ;) 


Pozdrawiam! Marta! :)

!!!!!!Wybieram się na 3 dni do Gdańska, więc następny wpis w środę, chyba, że zdążę wrzucić dziś jeszcze makijaż dnia ;)

Gdyby jednak mi się nie udało to tym, którzy jutro tak, jak ja wybierają się na koncert Justina T. życzę miłej zabawy! :)!!!!!

10 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy do czynienia z tą firmą, ale jakoś mnie nie przekonuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja na pewno już z nią do czynienia mieć nie chcę ;D

      Usuń
  2. Nie miałam nic tej marki ;)) . Szkoda,że się nie sprawdził . Miłego pobyty w GDA :* .

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno się na niego nie skuszę, bo ja na moja mieszaną cerę na dzień musze mieć coś naprawdę matującego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedna !! :( Jako posiadaczka wymagającej cery, ciesze się, że wspomniałaś o tym produkcie. Żeby żadna kobitka już sobie krzywdy nie zrobiła. Chociaż niektórzy mogą inaczej - dobrze zareagować. Cera cerze nie równa. Miłego pobytu i imprezki Martuniu !! :)

    Zapraszam do siebie : http://le-amenite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja skóra czasem potrafi się błyszczeć jak nie wiem co więc z pewnością nie jest to krem dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń