wtorek, 26 sierpnia 2014

Makijaż na dziś: simple make-up

Hej! :)

Dziś makijaż prosty, ale z akcentem na usta.

Oczy podkreśliłam brązowymi cieniami i czarną kredką, która została roztarta ku górze na powiece ruchomej.
Głównym akcentem tego makijażu są mocne usta. Taki efekt uzyskałam szminką z Maybelline - 338 Midnihgt Plum ;)

Makijaż prezentuje się tak:


Jak widać, szminka posiada niebieskie refleksy. Takie pomadki "wybielają" nam zęby ;) Drobinki na ustach nie są aż tak mocno widoczne;) 

338 Midnight Plum


Bardzo lubię to połączenie ;) Fioletowe szminki są ekstra! :)


KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:
1. Podkład - AA, matujący podkład kryjący nr 4
2. Korektor pod oczy - Rimmel, Match Perfection , 060 natural beige
3. Puder - Synergen Compact Powder, Natur 04
4. Brwi - zestaw do brwi z Essence ( dla brunetek, nr 2 )+ żel do brwi z Delii
5. Bronzer - Benefit, Hoola,
8. CIENIE: brązy: trio cieni Inglot - nr 38 CZARNA ROZTARTA KREDKA: Maybelline Expression Kajal, nr 33 black
9. Tusz do rzęs- Better Than False Lashes Volume Mascara - Catrice
10. Usta -Szmina Maybelline - 338 midnight Plum
12. Kredka na linię wodną - Manhattan 04 Chic - A - Dahlia


A jakie są Wasze ulubione kolory, jeśli chodzi o pomadki?:)

Pozdrawiam, Marta! :)





9 komentarzy:

  1. Super, ciekawe jak na mnie wyglądałaby taka szminka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zawsze można to sprawdzić ;) Szminka jest bardzo fajna ;)

      Usuń
  2. Świetny kolor pomadki!
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta pomadka :) ja uwielbiam pomadki nyxa, kobo, rimmela, a na pierwszym miejscu golden rose matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tych z Golden, choć ciągle o nich myślę ;)

      Usuń
  4. Widzę, że mamy wspólne upodobanie do ust w kolorze fioletowym. :)Zawsze na ich widok rozpływam się w zachwycie. W zeszłe lato miałam fioletowy błyszczyk z Max Factor i sprawdził się idealnie:) Czy ta szminka jest trwała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trwała, ale na pewno nie wytrzyma całego dnia ;) Poza tym jeśli chcemy ją "nosić" musimy mieć w miarę dobrze wypielęgnowane usta :)

      Usuń