piątek, 1 sierpnia 2014

Makijaż na dziś: Wakacyjnie.

Hej! 
Dziś makijaż mocniejszy od wczorajszego, podkreślający oko :), z użyciem większej ilości kolorów, wakacyjny, wieczorowy, na imprezę ;)

Makijaż wykonany głównie paletką Sleek Ultra Mattes V2 Darks i cieniami  Inglot ;)

Jeśli nie posiadacie akurat tej paletki, możecie zastąpić kolory innymi cieniami, zbliżonymi do tych, które się w niej znajdują :)

Makijaż prezentuje się tak:




I krok po kroku :)



1. Na powiekę ruchomą nakładamy brzoskwiniowy cień - Inglot nr 312 a w załamaniu fiolet z paletki Sleek ( niestety podziała mi się gdzieś karteczka z nazwami cieni :( )
2. W zewnętrzny kącik nakładamy ten sam cień, lecz w większej ilości, aby był bardziej wyrazisty, łączymy go z brzoskwiniowym, rozcieramy cienie w załamaniu.
3. W zewnętrzny kącik nakładamy również czarny cień i łączymy go ładnie z fioletem :)
4. Na dolną powiekę nakładamy ciemny, zielony cień z paletki Sleek, lub jakikolwiek, który posiadacie :) a od wewnętrznego kącika do połowy oka nakładamy żółty cień - Inglot, łączymy oba kolory na środku dolnej powieki, nakładamy matowy cielisty cień pod łuk brwiowy, malujemy czarną kreskę ( ja namalowałam swoją cieniem, Wy oczywiście możecie użyć do tego eyelinera :) ), tuszujemy rzęsy, na linię wodną nakładamy cielistą kredkę i gotowe! :)


KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:
 podkład AA make-up, matujący, nr 2
*puder - Max Factor, Creme Puff, nr 05 Translucent
* korektor pod oczy - Rimmel Match Perfection, 060 Natural Beige
* rozświetlacz - Essence, 01 Prettylicious
* bronzer - Benefit, Hoola 
* brwi - zestaw z Essence + żel do brwi z Delii
* baza pod cienie - KOBO
*cienie: Paletka Sleek Ultra Mattes V2 Darks, Inglot: 312 
*tusz do rzęs - Better Than False Lashes Volume Mascara - Catrice
* kredka na linię wodną - Korektos Misslyn
* usta - Essence - błyszczyk Stay With Me, nr 10 Pretty Witty



Pozdrawiam, Marta! :)




12 komentarzy:

  1. Sporo odcieni na raz, ale bardzo ładnie się ze sobą komponują :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No taki to kolorowy makijaż mi się zmalował ;), ale coś delikatniejszego również się pojawi :)
    Cieszę się, że się podoba ! :)
    Buzia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie umie malować cieniami niestety...u mnie króluje eliner i tusz..a szkoda bo efekt jest znakomity jak się ma do tego dryg:)
    pięknieee!!! bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eyeliner też jest spoko :)
    Dziękuję za miłe słowa :):*
    Pozdrawiam, buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posiadam eyeliner ale w tubce i nakladam go pedzelkiem z maybylline ale szukam czegoś leszego..

      Usuń
    2. W tubce? Jeszcze się z takim nie spotkałam ;) Z jakiej to firmy? :) Dlaczego Twój Ci nie odpowiada?

      Usuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje ; )) . Lubię takie odcienie ; * .

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się. Bardzo do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą paletę , jest mega : ) świetnie wyglądasz :D Ewa T :p

    OdpowiedzUsuń