czwartek, 7 sierpnia 2014

Makijaż na dziś: zieleń, szarość, brąz

Hej! :)

Dziś coś w mniej zwariowanych kolorach :)

Niestety na mnie makijaż nie jest tak widoczny, wyraźny, jak chciałam, ale już zdjęcie w przybliżeniu pokaże jak dokładnie wygląda makijaż oka :)

Całość prezentuje się tak:




I oko w przybliżeniu :)



KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM :
* podkład AA make-up, matujący, nr 2
*puder - Max Factor, Creme Puff, nr 05 Translucent
* korektor pod oczy - Rimmel Match Perfection, 060 Natural Beige
* rozświetlacz - Essence, 01 Prettylicious
* bronzer - Benefit, Hoola 
* róż do policzków - Essence, Silky touch blush, 20 babydoll
* brwi - zestaw z Essence + żel do brwi z Delii
* baza pod cienie - KOBO
* cienie: zielony: cień nr 1 z paletki Astor - 320 Jungle Fever, cień szary - Inglot perłowy cień z paletki trio, nr 36, brąz z drobinkami fioletu z Astor, paletka 020 Members Only
*tusz do rzęs - Better Than False Lashes Volume Mascara - Catrice
* kredka na linię wodną - Manhattan - 04 Chic-A-Dahlia
* eyeliner - Astor, Liquid Eyeliner Stimulong
* usta - szminka w kredce - Bourjois + błyszczyk Manhattan 93D (kosmetykizameryki.pl)


A Wy jakie połączenia cieni najbardziej lubicie na sobie?:)
A tu, jeśli któraś z Was nie widziała, prosty makijaż na lato, również z zielonym akcentem:

Piszcie również, jakie makijaże Was interesują, co chciałybyście abym wykonała :) 

Pozdrawiam, Marta :)!

16 komentarzy:

  1. Ładne te kolorki, szarość i zieleń... Co do ulubionych połączeń to można by wymieniać i wymieniać, generalnie lubię naturalny makijaż, nie przesadzony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ale chyba lepiej czuję się w mocniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż. Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce i nie potrafię sobie zrobić nawet prostej kreski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje ulubione odcienie :) Dziękuję ! :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacja kochana!!!!
    bardzo mi sie podoba coś wspanialego

    ja bym chciala jakis post o smoky eyes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) Postaram się coś stworzyć ;)

      Usuń
  8. ładny :)

    ___
    ps. a u mnie? fryzurowe trendy

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarości bardzo lubię, zieleń już nieco mniej, ale te kolory bardzo fajnie się ze sobą łączą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny makijaż ,świetnie podbija kolor Twojej tęczówki podoba mi się ☺ ps. jeśli będziesz miała ochotę zapraszam do mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój ulubiony makijaż! Te kolory tak mi się podobają..
    Może spróbuję je w końcu też na sobie :)
    JolaES

    OdpowiedzUsuń