niedziela, 16 listopada 2014

Makijaż na dziś: Sleek - Phoenix Rising

Hej! :)

Zanim przejdę do dzisiejszego makijażu to mam dla Was coś z serii "ogłoszeń parafialnych" ;p
Założyłam konto na Instagramie :) U góry po prawej stronie możecie zobaczyć ikonkę, która odeśle Was do mojego konta :) A jeśli chcecie mnie obserwować na Insta to oczywiście serdecznie zapraszam i zachęcam :) 


A teraz do rzeczy! :)

Dziś baaardzo prosty makijaż :) Lekko rozświetlona powieka, kredka zamiast "ciężkiego" eyelinera i błyszczyk w kolorze wina :) 


Makijaż prezentuje się tak:



Cień do powiek to Essensce - cień z serii limitowanej Ice, Ice, nr 02 junior championship, jest to rozświetlający biały cień, który lekko opalizuje na fioletowo, czego tu oczywiście nie widać ;/ :D

Dolną i górną linię rzęs zaznaczyłam czarną kredką od Pierre Rene, eye_liner, nr 1. Kredkę roztarłam palcem żeby uzyskać bardziej "miękki" efekt :)

Rzęsy - tusz z Catrice - Better Than False Lashes :)

USTA - główny bohater makijażu - błyszczyk Sleek, Phoenix Rising


Podkład - L'oreal - True Match, N2 Vanilla
Korektor - Bell, Prerfect Cover
Puder - Rimmel, Stay Matte, 001
Róż - mój ulubiony ostatnio - L'oreal, True Match Blush, 235 Apricot


Minimalistyczny makijaż z mocnym akcentem na ustach :)
Mam nadzieję,że Wam się podoba :)


Przypominam o Instagramie i jeszcze raz zachęcam do obserwowania :)


Pozdrawiam, Marta! :)

6 komentarzy: