piątek, 8 stycznia 2016

Klasycznie lecz z pazurem :)

Hej! 

   Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo lubię połączenia typu: mocne oko+mocno podkreślone usta. Lubię nosić taki makijaż codziennie, jak i na wieczorne wyjścia  ( imprezkaaaa ;) ). W takim makijażu czuję się najlepiej i już ! ;)




   Oto moja propozycja dla bardziej odważnych, ale myślę, że nie jest ona przerysowana. Postawiłam tutaj na klasyczne czerwone usta. Oczy podkreśliłam błyszczącym odcieniem złota, wewnętrzny kącik rozświetliłam bielą, a zewnętrzny przyciemniłam głębokim brązem. Aby dodać większego "pazura" temu makijażowi, postanowiłam doczepić sztuczne rzęsy, które według mnie idealnie współgrają z makijażem oka :) Jeszcze tylko troszkę bronzera.... iiii już ! Gotowe! ;)


Mam nadzieję, że Wam się podoba ;)
Dajcie znać :)


Pozdrawiam! Marta! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz