poniedziałek, 22 września 2014

Duet idealny? Czyli: żel do mycia twarzy i tonik z serii REFRESH od firmy Kolastyna.

Hej! :) 

Jakiś czas temu zakupiłam "duet" kosmetyczny, jak już wiadomo po tytule z firmy Kolastyna. Tonik i żel do twarzy. 

Skusiłam się na oba te produkty ze względu na cenę: 5 zł - Biedronka ( jeszcze w niektórych można je znaleźć ).


Czy było warto? Czy te produkty są godne polecenia? Za moment się dowiecie :)

Może zacznijmy od żelu.....

Jakie jest jego zadanie?
Ma odświeżać, usuwać zanieczyszczenia oraz makijaż przy czym nie ma wysuszać naskórka.
Żel przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej... Ja mam mieszaną w kierunku do tłustej.

Dla zainteresowanych - skład:


Pojemność: 150 ml

Co o nim sądzę ?

Żel na pewno ładnie pachnie ! tak... świeżo ! :) Dobrze się pieni. Żel jest bardzo rzadki, lejący, przez co jego wydajność nie jest najlepsza... Produkt nie miał wysuszać skóry twarzy, jednak to robi... Twarz po umyciu jest sucha, ściągnięta, czego nie lubię. Dla mnie nie jest to dobry produkt, zdecydowanie wolę żel BeBeauty z Biedronki ( różowy ), który jest wydajny, kremowy, nie wysusza, nie podrażnia, kosztuje mniej niż 5 zł....

Niestety nie sięgnę już po ten żel, co z tego, że ładnie pachnie i dobrze się pieni, skoro wysusza i ściąga? Choć oczyszcza dobrze ( co trzeba przyznać ) to nie jest dla mnie produktem idealnym właśnie przez to jakie uczucie ( ściągnięcia ) towarzyszy mi po umyciu twarzy.

Mając do wyboru żel Kolastyny a żel BeBeauty zdecydowanie wybrałabym ten drugi....

Czas na tonik ! :)

Jego pojemność to 200 ml.

Skład dla zainteresowanych:



Jakie ma być jego działanie? 
Tonik ma odświeżać, wygładzać naskórek, przywracając naturalną równowagę, czystość i promienny wygląd.

Podobnie, jak żel świetnie pachnie ! Aleee..... jak dla mnie jest to produkt tragiczny!
Czy przywraca naturalną równowagę ? Absolutnie nie ! :/ Po przetarciu wacikiem twarzy zostaje tylko uczucie pieczenia! :( Niestety jest tak samo, jeśli produkt dostanie się do oka, a moje nie są aż tak wrażliwe! Jest do absolutnie niedopuszczalne, tonik, który ma odświeżać i przywracać równowagę nie może działać zupełnie na odwrót ! ;/


Podsumowując - jest to duet absolutnie tragiczny ! ;/ 
Na pewno nie sięgnę już po te produkty.

Niestety nie wiem, jaka jest ich regularna cena, jeśli się orientujecie, napiszcie proszę w komentarzu.

Skusiła mnie cena.... Niestety produkty się u mnie nie sprawdziły, ale jest to tylko moja opinia. Może któraś z Was używała choć jednego z tych kosmetyków?

 Jak się u Was sprawdziły? Koniecznie dajcie znać ! :)


Pozdrawiam, Marta! :)

9 komentarzy:

  1. U mnie się nie sprawdziły niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam raz ten żel, bo potrzebowałam czegoś na szybko i akurat wpadł mi w ręce. Ale nie pamiętam, żeby ściągał czy wysuszał. Spisywał się u mnie całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Ci się nie sprawdziły te produkty, opakowania wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :( Ale trudno, trzeba szukać czegoś innego :)

      Usuń
  4. o dobrze ,że przeczytałam o nich u Ciebie bo pewnie bym się na nie skusiła , a tak to nie chcę ryzykować ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tego duetu i prawdę mówiąc nie kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że się nie sprawdzają, dobrze że tutaj trafiłam, bo ostatnio myślałam o kupnie tego żelu.
    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń