poniedziałek, 29 września 2014

Makijaż na dziś: niebieski akcent!

Hej! :)


Dziś mocna propozycja makijażu... Chyba takich będzie u mnie najwięcej, bo sama czuję się w nich najlepiej :) , choć będę starać się wykonywać dla Was również te "normalniejsze" ;)

A że za oknem piękna pogoda, niebo bosko niebieskie :) to postanowiłam, że wykonam makijaż z niebieskim akcentem, a dokładniej z niebieską kreską na dolnej powiece :)

Makijaż prezentuje się tak:





I w przybliżeniu:



Co mam na powiekach?

1. Baza pod cienie - KOBO
2. Na środku powieki brąz od Essence - 01 z serii Cookies&Cream
3. Wewnętrzny kącik biały cień, zewn. kącik fioletowy z paletki Sleek Ultra Matts V2
4. Dolna powieka: wewn. kącik - cień niebieski z Astor - paletka 910 Just a Crush środek dolnej powieki cień granatowy z paletki Sleek Ultra Matts V2
5. Kreska na górnej powiece oraz dolnej w zewn. kąciku została wykonana żelowym eyelinerem z Vipery, nr 01
6. Czarna kredka na linii wodnej ( do połowy oka ) - Maybelline - Expression Kajal, 33 black
7. Tusz do rzęs - Catrice - Better Than False Lasches






POZOSTAŁE KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:

1. Podkład - Bell - Perfect Matte (matująco - kryjący ), 01 Beige
2. Korektor - Bell - Perfect Cover
3. Puder - Astor Anti Shine Mattitude , 003
4. Bronzer - Benefit, Hoola
5. Róż - Essence, wypiekany róż z serii Cookies & Cream, 01
6. Usta - Pomadka Maybelline 130 Pink Possibilities + Błyszczyk Manhattan 93D


Mam nadzieję, że u Was też piękna pogoda ;), no i że makijaż Wam przypadł do gustu! :)

Pozdrawiam, Marta! :)

6 komentarzy: