wtorek, 30 września 2014

Makijaż na dziś: usta ombre + eyeliner

Hej! :)

Dziś coś bardziej szalonego, może w stylu rock'n'rolla :), coś co może Wam się przydać na jakąś tematyczną imprezę lub może Halloween :) 

Zdecydowałam, że dziś zaszaleję z czarnym eyelinerem :) nie tylko na oczach, ale przemyciłam go również na usta, aby uzyskać na nich efekt ombre :)

Makijaż prezentuje się tak:




I w przybliżeniu:




Co mam na powiekach?
1. Baza - Kobo
2. Cielisty cień.
3. Eyeliner żelowy - Vipera
4. Tusz  - Catrice - Better Than False Lashes


Usta - Pomadka Rimmel od Kate Moss - nr 02 + żelowy eyeliner z Vipery :)

Ogólnie jestem zadowolona z efektu, choć jak widzę zdjęcie ust w przybliżeniu, to myślę, iż mogłam bardziej dopracować kąciki :( :)






POZOSTAŁE KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:

1 Podkład - Bell - Perfect Matte ( matująco - kryjący ), nr 01
2. Korektor - Bell - Perfect Cover
3. Puder - Astor - Anti Shine Mattitude, 003
4. Bronzer - Rimmel - Sun Shimmer, Light
5. Róż - Mozaika z Mariza, nr 11


Napiszcie, czy coś byście zmieniły, dodały jeśli chodzi o usta, aby je ulepszyć :)

Ale mimo wszystko mam nadzieję, że mój pomysł Wam się spodobał! :)
Do takiego makijażu tiulowa spódniczka, uniesione, zakręcone włosy i look na tematyczną imprezę gotowy ! :)

A jeśli nie widziałyście mojej wczorajszej propozycji makijażu to zapraszam:
http://thepowerofcolours-makeup-blog.blogspot.com/2014/09/makijaz-na-dzis-niebieski-akcent.html


Pozdrawiam, Marta! :)

14 komentarzy:

  1. Świetny!coś w stylu Eweliny Liszowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też o niej pomyślałam, jak malowałam gwiazdkę :D

      Usuń
  2. Usta bardzo mi się podobają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. na oczach bomba :) A na ustach średnio mi się podoba, tak trochę zbyt dramatycznie jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Usta miały takie być, ale rozumiem, każdy ma swój gust ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny :D Lubię fantazyjne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Ja też :) Czasem lubię poszaleć, ale jeśli chodzi o ten typ makijażu to najbardziej uwielbiam podziwiać je na innych ;)

      Usuń
  5. Świetny, taki z pazurem ;) Usta ombre rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń