środa, 3 września 2014

Makijaż na dziś - poniosła mnie fantazja ;)

Hej! :)

Dziś makijaż dla odważnych ;)

Makijaż prezentuje się tak:








KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:

1. Podkład - AA, matujący podkład kryjący nr 2
2. Korektor pod oczy - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Astor , Anti Shine Mattitude Powder, nr 003
4. Brwi - zestaw do brwi z Essence ( dla brunetek, nr 2 )+ żel do brwi z Delii
5. Bronzer - Rimmel, Sun Shimmer, odcień LIGHT Shimmer 

8. CIENIE: fiolet - eyeliner Maybelline - 10 Ultra Violet + fioletowy cień z Ultra Mattes V2 (Sleek), żółty - Inglot, amc nr 60, róż nad fioletem - paletka UP Girls (pepco), niebieski - kredka Pierre Rene, nr 7 + Manhattan, Multi Effect Eyeshadow, 77N Royal Hotness, biała kredka - Catrice, Kohl Kajal, nr 040 White

9. Tusz do rzęs- Better Than False Lashes Volume Mascara - Catrice
10. Usta - Szminka w kredce - Bourjois, 04 Peach on the Beach + błyszczyk Essence, Stay With Me, nr 10 Pretty Witty

I jak Wam się podoba ?:) 
Która z Was skusi się na to, aby wyjść tak "do ludzi" ?:D 
Bo ja chyba nie... :D:D 

Następne makijaże będą bardziej uniwersalne :p :)

Pozdrawiam, Marta! :) 

25 komentarzy:

  1. No nieźle, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie dla odważnych, a przy Twojej urodzie wygląda bardzo ładnie. podobają mi się przejścia między kolorami i sam dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! Gdybym mogła wcisnęłabym ty jeszcze parę kolorów :D

      Usuń
  3. Powiem Ci rewelacja, bardzo ładne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very bold just how I love it ;)
    Thanks for stopping by! xoxo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visiting my blog :) I also really like the bold makeup ;) :*

      Usuń
  5. Przepięknie się prezentuje! W sam raz na ostatnie dni lata ;-)) Osobiście nie miałabym problemów, żeby wyjść z takim makijażem na miasto ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie - fantazja rzecz święta :) ja raczej w matach i nudziakach się widzę ale może kiedyś się jeszczę przełamię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Twoją kreatywność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makijaże fantazyjne, dają duże pole do popisu, warsztat i mnóstwo dobrej zabawy :) Ja chętnie wyszłabym tak do ludzi! Tylko nie do pracy, bo by mnie zwolnili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D no niestety :) ale poza pracą można zaszaleć :D

      Usuń
  9. Noo, rzeczywiście odważny! Ale podoba mi się i do Twojej urody bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ah jak kolorowo! Aż przyjemnie się patrzy gdy za oknem szaro i ponuro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie słońce świeci baaaardzo mocno! :D Ale niestety pewnie niedługo skończy się taka piękna pogoda i przyjdzie wiatr, deszcz ... ;( ;)

      Usuń
  11. Przepięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wszystkie 3 te paletki i powiem tak- nie jest to powalająca pigmentacja czy cienie najwyższych lotów, ale też zdecydowanie nie są najgorsze. Niektóre wręcz są bardzo podobne właściwościami do Sleeka.. Za cenę 11zł to na pewno warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne kolorki dobrałaś ;D
    ____________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń