piątek, 17 października 2014

Makijaż na dziś: Halloween - Lalka. Inspiracja - RedLipstickMonster.

Hej! 


Nie było mnie tu 10 dni, co jest równie straszne, jak dzisiejszy makijaż ! :D

Ponieważ niedługo Halloween, postanowiłam zmalować coś bardziej strasznego niż zwykle :)
Zainspirowałam się makijażem, który ostatnio na swoim kanale wykonała Red Lipstick Monster, lecz moja wersja lalki jest zdecydowanie mniej słodka niż ta, którą wykonała Ewa :)

Mimo wszystko mam nadzieję, że moja lalka Wam się spodoba ! :)


Makijaż prezentuje się tak:







KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:
1 Podkład - Bell, Perfect Matte, nr 01
2. Korektor - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Rimmel - Stay Matte, 003
4. Róż - Makeup Revolution, paletka Sugar&Spice
5. Brwi - zestaw do stylizacji Essence + żel do brwi z Delii

Oczy: 
1. Czarny - Sleek. p. Darks v2
2. Różowy - Vipera Cosmetics, nr 91
3. Na skroniach zmieszałam róż z Vipery z fioletem z paletki Sleeka - Darks V2
4. Dolna powieka - żelowy eyeliner - Vipera Mineral, 01
5. Biała kredka - Catrice, Kohl Kajal, nr 040
6. Tusz do rzęs - Catrice - Better Than False Lashes

Usta:
1. Konturówka Golden Rose, nr 204
2. Szminka Rimmel od Kate Moss, nr 02




Moja lalka ma siniaki na skroniach :D Mocno wyrysowane usta, w których czułam się dziwnie, jakbym sobie coś w nie wstrzyknęła :D,

Od Ewy "ściągnęłam" piegi, rumiane policzki i namalowane pęknięcia na głowie, które bardzo mi się u Niej podobały :D

Mam nadzieję, że moja wersja przypadła Wam do gustu  :)

Pozdrawiam, Marta! :)

10 komentarzy: