wtorek, 7 października 2014

Makijaż na dziś: Letnie oko, jesienne usta

Hej! :)

Dziś przygotowałam dla Was makijaż, który zawiera w sobie kolory letnie, ale również te jesienne :)
Oczy są bardzo kolorowe, wakacyjne  :)
Usta ciemne, fioletowe, takie kojarzą mi się z jesiennym makijażem :)

Mam nadzieję, że takie połączenie przypadnie Wam do gustu :)

Makijaż prezentuje się tak:



I w przybliżeniu:



Co mam na powiekach?

1. Baza - Essence, I love Stage
2. Cień pomarańczowy - Vipera Cosmetics, nr 92
3. Cień różowy - Vipera Cosmetics, nr 91
4. Kącik zewnętrzny i dolna powieka - granatowy cień - My Secret ( seria matt eye shadow ), nr509
5. Eyeliner - żelowy eyeliner - Vipera Mineral, 01
6. Kredka na linii wodnej - Catrice, Kohl Kajal, nr 040
7. Tusz do rzęs - Catrice, Batter Than False Lashes




POZOSTAŁE KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:

1. Podkład - L'oreal, True Match, N2 Vanilla
2. Korektor - Bourjois, Healthy Mix, nr 51
3. Puder - Rimmel, Stay Matte, 003
4 Bronzer - Benefit, Hoola
5. Róż - wypiekany róż z Essence, seria Cookies & Cream, nr 01
6. Usta - kredka Inglot, nr 36 + Pomadka Maybelline, nr 338
7. Brwi - Zestaw do stylizacji Essence dla brunetek + żel utrwalający z Delii


I jak podoba Wam się takie połączenie letnio-jesienne ?:)

Pozdrawiam, Marta! :)

14 komentarzy:

  1. Usta są po prostu mega, bardzo mi się podobają... oczka faktycznie są powiewem lata, ślicznie rozblendowałaś cienie. Całośc mi się podoba :-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Usta jak najbardziej trafione na jesien ;) mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Usta i oczy są świetne :)kolory zachodzącego słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! makijaż oczu wprost zachwyca ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci to wyszło ;)) . Jak dla mnie to makijaż byłby za mocny ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladne polaczenie kolorystyczne, pieekna szminka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny! Połączenie kolorystyczne na powiekach kojarzy mi się z zachodem słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Dziewczyny za miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń