piątek, 7 listopada 2014

Makijaż na dziś: prosta elegancja

Hej! 


Dziś banalnie prosty makijaż, ale myślę, że również odważny :)
Połączenie fioletu na powiekach z czerwienią na ustach, daje świetny efekt! Jest to według mnie odważne, ale i też dość eleganckie połączenie :) 

Makijaż oka banalnie prosty... Dlaczego? Bo użyłam tylko 1 cienia :)


Make-up prezentuje się tak:





Co mam na powiekach? :)

Dolną i górną powiekę zaznaczyłam fioletowym cieniem, który pochodzi z paletki Revlon, 21 Silver Fox.

Na linię wodną nałożyłam białą kredkę - Catrice, Kohl Kajal, nr 040.

Tusz do rzęs to Catrice- Better Than False Lashes :)



POZOSTAŁE KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:

1. Podkład - L'oreal True Match, N2 Vanilla
2. Korektor - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Rimmel - Stay Matte, 001
Róż - L'oreal, True Match Blush, 235 Apricot 

USTA - szminka od Pierre Rene - 04 z serii  Hydra Elegance Lipstick



Jak podoba Wam się takie połączenie ?:)

Pozdrawiam, Marta! :)

9 komentarzy:

  1. taki prosty a taki ładny, fiolet to Twój kolor, cudne blendowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie potwierdzam, fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów :D ! :) Dziękuję ! :*

      Usuń
  2. Niby prosty ale bardzo efektowny, oczy wyglądają świetnie i cały makijaż jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to mi chodziło, żeby było prosto i ładnie :) Dziękuję ! :)

      Usuń
  3. Ciekawy makijaż w jesiennym kolorku. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ten cień jest piękny! Super się powieka w nim prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń