środa, 5 listopada 2014

Szybki wpis... Czyli o dwóch błyskotkach z My Secret i Essence :)

Hej! :)

Dziś krótko, zwięźle i na temat :)

Będąc wczoraj w Naturze, skusiłam się na 2 cienie brokatowe/ brokaty :)

Prezentują się tak:



Pierwszy to brokat przeznaczony do paznokci, ale dlaczego nie użyć go w makijażu? :)

My Secret - 3D Glitter Nails, nr 2 :)
Przepiękne fioletowe drobinki z odrobiną złota i mięty :)
Cena - 4,49 za 3 g :)


Brokat po prawej to cudo z Essence :)


Essence - 04 broadway starlet
Brokat mieniący się na wiele kolorów: srebro, czerwień, zieleń, niebieski :)

Cena ( wyprzedaż ) 2,99 za 2,9 g :)


Na pewno przydadzą się w kilku makijażach, zarówno wieczorowych, jako delikatny błyszczący akcent, jak i sylwestrowych, gdzie na pewno będą grać w makijażu pierwsze skrzypce :)

Mam nadzieję, że będą się dobrze spisywały :) 



Pozdrawiam, Marta :) 



12 komentarzy:

  1. W takim razie będę czekać na makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekam na błyskotki w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam tylko na dostawę żelu do brokatu i biorę się do roboty ;)

      Usuń
  3. Ten z Essence piękny <3 Chyba zacznę go szukać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę w Naturze znaleźć jeszcze jakieś, za 3 zł warto i to bardzo! :D

      Usuń
  4. ja też się obkupiłam przy tej promocji ;D Oj będziemy razem malować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z My Secret srebrny pyłek, który użyłam do wykończenia mojego makijażu ślubnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno ślicznie prezentował się Twój makijaż:)

      Usuń