wtorek, 4 listopada 2014

Makijaż na dziś: trochę słońca :)

Hej! 

Dziś słoneczny make-up. Główną rolę gra żółty cień, lecz połączyłam go z ciemnym brązem i granatem.


Makijaż prezentuje się tak:




Ten cień zawsze genialnie będzie się komponował z brązami, granatami i fioletami.

Myślę, że delikatne różowe usta powodują, że taki makijaż nie jest przesadzony i można go "nosić" również w dzień. Jak myślicie? :)


Co mam na powiekach?




1. Baza pod cienie KOBO
2. Cień żółty - Inglot - AMC, nr 60
3. Brąz i granat - paletka Sleek - Ultra Mattes V2 Darks
4. Kredka na linii wodnej - Manhattan - 04 Chic -A-Dahlia
5. Tusz do rzęs - Catrice - Better Than False Lashes

Górną linie rzęs zaznaczyłam lekko czarną kredką.



POZOSTAŁE KOSMETYKI, KTÓRE MAM NA TWARZY:

1. Podkład - L'oreal  True Match - N2 Vanilla
2. Korektor - Bell - Perfect Cover
3. Bronzer - Benefit - Hoola
4. Brwi - zestw do stylizacji Essence + żel utrwalający z Delii
5. Usta - pomadka Maybelline - 130 Pink Possibilities  + konturówka Golden Rose nr 204


Jak Wam się podoba taka słoneczna propozycja na jesienne dni?:)

Pozdrawiam, Marta! :)

6 komentarzy:

  1. Piękny jest ten żółty cień, makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny makijaż,ja niestety nie mam talentu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny makijaż, taki optymistyczny i pogodny. Aż miło popatrzec. Kolorek cudowny, zapisuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, energetyczny i ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    Świetny makijaż!

    Zapraszam do siebie! :*
    http://lenacayenne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń