sobota, 31 stycznia 2015

Makijaż na dziś: Dzienny makijaż z kolorowym akcentem na dolnej powiece.

Hej! :)

Dziś coś prostego w wykonaniu :) !
Dzienny makijaż, który wyróżnia się kolorową dolną powieką :)

Make-up prezentuje się tak:







Górna powieka... to nic tylko brzoskwiniowy cień na środku powieki, biały w wewnętrznym kąciku i czekoladowy brąz w zewnętrznym :)

Dolną powiekę zaznaczyłam "morskim" cieniem, na ten cień nałożyłam również cień fioletowy. 


Co powiecie na taką wersję dziennego makijażu? Oczywiście dolną powiekę można potraktować nieco łagodniej :) i zaznaczyć ją takimi samymi kolorami, jak górną ;)

Przypominam, że można wpadać na mój Facebook i zaznaczyć tam swoją obecność przez kliknięcie "lubię to" :) oraz na mój Instagram ;):)

Dobrej nocy! Marta.

7 komentarzy:

  1. Pięknie się komponuje z kolorem Twoich oczu, śliczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie wygląda taki makijaż.:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Codziennie nowe makijaże :) Kiedy Ty masz na to czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Nooo ostatnio miałam dość dłuuugą przerwę, więc muszę nadrobić ;) Ale to sama przyjemność ;)

      Usuń
  4. Mam słabość do brązów, dlatego górna powieka to moje klimaty, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń