piątek, 30 stycznia 2015

Makijaż na dziś: Kolorowo w zimowy dzień.

Hej! 

Albo mi się wydaje, albo w ostatnim poście napisałam, że następny makijaż (czyli właśnie ten, który za moment Wam pokażę ) będzie bardziej użytkowy... Niestety nie dotrzymałam słowa :/ :D

Dziś znowu coś kolorowego :) W odcieniach brązu, różu, żółci i czerni :) 
Czyli kolorami na powiekach walczymy z zimową szarugą ;)

Makijaż prezentuje się tak:








Oczy:


Czerń i brąz: Sleek - paletka Ultra Matts V2
Róż: Sleek - paletka Snapshots
Żółty cień - Inglot, nr 60

Twarz

Podkład - Oriflme, Seria The One
Puder - Kryolan Translucent Powder, TL9
Korektor - Essence, Stay All Day Concealer, nr 10
Róż - Mariza, Rozświetlająca pryzma do makijażu, nr 11
Bronzer - Rimmel, Sun Shimmer, Light

Usta

Szminka - Maybelline, seria colorsensational, nr 338 + pomadka Rimmel, seria Kate Moss, nr 102


Mam nadzieję, że Wam się podoba :)

Zmieniłam również aparat, wreszcie mam lustrzankę, mam nadzieję, że widać, iż jakość zdjęć w tym poście jest lepsza niż w poprzednich, aczkolwiek jeszcze uczę się aparatu, więc może będzie jeszcze lepiej :):) Ale i tak jestem zadowolona, że zdjęcia są wyraźne :)

Tradycyjnie zapraszam Was na mojego Facebooka i Instagrama :)

Dobrej nocy! Marta. 

8 komentarzy:

  1. Jaki piękny! aż ciepło się zrobiło. Super połączone kolory :) Profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jakość zdjęć jest o wiele lepsza a makijaż bardzo mi się spodobał, jest taki wakacyjny, ciepły i radosny. Kolory jakie w nim użyłaś mnie zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że widać, że jakość jest lepsza ;) Cieszy mnie to :) Wakacyjny, bo tęskno za wakacjami :( :) Dziękuję za miłe słowa, jak zawsze jesteś Kochana! :)

      Usuń
  3. Przepiękny makijaż!cóż za kolory!

    OdpowiedzUsuń