sobota, 17 stycznia 2015

Zielono mi :)

Hej! ;)

Po bardzo dłuuuugiej przerwie wracam z nowymi pomysłami na makijaż :)

Dziś coś w odcieniach zieleni :)

Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu ! :)

Make-up prezentuje się tak:


Przypominam również, że można zaglądać i obserwować mnie na Instagramie i ( nowość u mnie :D ) na Facebook'u :) Serdecznie zapraszam do lajkowania, aby być na bieżąco z tym co robię ! :)

A teraz życzę Wam dobrej nocy! :)
Do następnego ! 

Pozdrawiam, Marta ;)

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) Taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się :)
    :) Do wiosny niestety daleko ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio też zielono było i choć do wiosny daleko makijaż w karnawale nawet w takim kolorze bardzo pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielono, czy nie to u Ciebie zawsze jest bosko! :)

      Usuń
  4. Bardzo mi przypadła, świetny ten limonkowy, połyskujący cień

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! Bardzo ładnie współgra z brązową tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń