czwartek, 22 stycznia 2015

Makijaż na dziś: Gdy nie mamy pomysłu na makijaż oka :)

Hej! :)

Są takie dni, gdy nie mamy pomysłu, ani chęci na kombinowanie z makijażem oka ;)
Wtedy bardzo dobrym rozwiązaniem jest podkreślenie ust jakąś oryginalna pomadką, szminką, błyszczykiem :)

Moja propozycja prezentuje się tak:



Mój make-up oka jak widać nie jest skomplikowany :) Podkreślone załamanie powieki i czarna kreska :)


Usta:
Pierwsze zdjęcie: Szminka - Pierre Rene, Seria: Hydra Elegance Lipstick, nr 04 Naughty Purple

Drugie zdjęcie: Szminka - Rimmel, Seria: Kate Moss, nr 02 

Trzecie zdjęcie: Kredka/ cień w kredce: Astor, Perfect Stay, nr 600 Deep Purple

Czwarte zdjęcie: Szminka - Kobo, nr 108 Fuchsia


Zapraszam do lajkowania mojego profilu na Facebook'u i obserwowania mnie na Instagramie ;)!!!


Która propozycja podoba Wam się najbardziej ?:)

Pozdrawiam, Marta! :)

7 komentarzy:

  1. Wiesz, nie potrafię wybrać, wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 i 4 są cudne!bardzo dobrze wyglądasz w takich odcieniach i ja także je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie świetne, ale najbardziej do gustu przypadła mi 4 propozycja - to przez tą piękną szminkę na ustach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadła mi do gustu wersja z pomadką z Kobo;)

    OdpowiedzUsuń