niedziela, 14 września 2014

Makijaż na dziś: brzoskwinia i fiolet.

Hej !


Dziś makijaż prosty w wykonaniu, z bardziej podkreślonym zewnętrznym kącikiem oka.
Główne kolory to : brzoskwinia i fiolet.


Makijaż prezentuje się tak:

I w przybliżeniu:


Jak go wykonać, czyli krok po kroku:


1. Baza pod cienie - KOBO
2. Na całą powiekę aż pod łuk brwiowy nałożyłam cielisty cień ( u mnie Sand Walker - Sleek, paletka Snapshots)
3. Wewnętrzny kącik zaznaczyłam brzoskwiniowym/ pomarańczowym kolorem ( u mnie Washed Ashore - Sleek, p. Snapshots )
4. Zewnętrzny kącik najpierw zaznaczyłam wypiekanym cieniem/różem z KOBO z serii Luminous Baked Colour, nr 103 Rosy Brown, następnie nałożyłam na ten cień fiolet ( u mnie Purple Haze - Sleek, p. Snapshots ).
5. Taką "mieszanką" kolorów zaznaczyłam załamanie powieki :)
6. Górną i dolną linię rzęs ( do połowy ) zaznaczyłam fioletową kredką - Inglot, nr 36
7. Od wewn. kącika do połowy dolnej powieki nałożyłam ten sam cielisty cień co na początku, na linię wodną cielistą kredkę - korektor z Misslyn, nr 3, wytuszowałam rzęsy i gotowe :)





POZOSTAŁE KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:

1. Podkład - AA, matujący podkład kryjący nr 2
2. Korektor pod oczy - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Astor , Anti Shine Mattitude Powder, nr 003
4. Brwi - zestaw do brwi z Essence ( dla brunetek, nr 2 )+ żel do brwi z Delii
5. Bronzer - Benefit -Hoola
6. Róż - róż nr 2 z paletki Makeup Revolution ( Sugar and Spice ), rozświetlacz, nr 4, ta sama paletka
7. OCZY - produkty podane w "krok po kroku" ;)
8. Tusz do rzęs- Better Than False Lashes Volume Mascara - Catrice
9. Usta - pomadka Maybelline, 130 Pink Possibilities + błyszczyk Miss Sporty, seria Hollywood, nr 140 Pasadena.

Jeśli nie widziałyście jeszcze mojej innej propozycji "brzoskwiniowo-fioletowej) to zapraszam tu:


Mam nadzieję, że Wam się podoba i że nie jest aż tak skomplikowany :D 

Pozdrawiam, Marta! 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne połączenie, uwielbiam fiolet na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Fiolet na bank pojawi się jeszcze w kilku makijażach :D

      Usuń
  2. Śliczne połączenie, takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przepiękny,a Ty masz cudną egzotyczną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inspiracja na jesień. Na pewno skorzystam:) P>S. jesteś podobna do Sandry Bullock, którą uważam za jedną najładniejszych aktorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, ładnie łączysz kolory :)

    OdpowiedzUsuń