czwartek, 18 września 2014

Makijaż na dziś: złoto na powiekach, czerwień na ustach.

Hej! :)

Dziś coś eleganckiego, ale jest to makijaż mało skomplikowany, w zasadzie to w ogóle :) :) 

Na powiekach króluje złoto, a na ustach czerwień. Cień metaliczny i błyszczyk to idealne "błyszczące" połączenie ! :)

Makijaż prezentuje się tak:



Tak, tak, śliczny błyszczyk Sleek - Phoenix Rising :D 




Co mam na powiekach ?:)

1. Baza pod cienie -KOBO
2. Złoty cień metaliczny, Sleek, Lounge Lovers ( paletka Del Mar V1 )
3. Na górnej i dolnej linii rzęs ( tylko do połowy oka ), oliwkowa kredka - Maybelline Colorama, nr 110 Black Gold
4. Tusz do rzęs :)


POZOSTAŁE KOSMETYKI:
1. Podkład - AA, matujący podkład kryjący nr 2
2. Korektor pod oczy - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Astor , Anti Shine Mattitude Powder, nr 003
4. Brwi - zestaw do brwi z Essence ( dla brunetek, nr 2 )+ żel do brwi z Delii
5. Bronzer - Benefit -Hoola
6. OCZY - produkty podane w "krok po kroku" ;)
7. Tusz do rzęs- Better Than False Lashes Volume Mascara - Catrice
9. Usta - błyszczyk Sleek - Phoenix Rising 



Jak Wam się podoba połączenie złota i czerwieni?:) 

Pozdrawiam! Marta! :)

7 komentarzy:

  1. bardzo przyjemnie się to prezentuje :) Uwielbiam wszelkie czerwienie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie super! tak odświętnie:) Bardzo pasuje Ci ten kolor ust:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Chyba jest to pierwsza "czerwień", która mi pasuje i podoba mi się na mnie :D

      Usuń
  3. Bardzo elegancki look :)ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż :)
    Ogromnie podoba mi się kolor błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń