czwartek, 11 września 2014

Makijaż na dziś: miętowy akcent.

Hej! :)

Dziś makijaż... kolorowy :) Z małym miętowym akcentem w wewnętrznym kąciku oka. 

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

A prezentuje się tak:




I w przybliżeniu:

Cienie pochodzą głównie z paletki Sleek - Snapshots, która prezentuje się tak:


Policzki, podkreśliłam natomiast różem i rozświetlaczem, które pochodzą z palety Makeup Revolution  ( Sugar&Spice), która prezentuje się tak:
Oba te produkty zamówiłam ze strony: urodomania.com

Krok po kroku:
1. Baza pod cienie Essence I love Stage
2. Na całą powiekę aż po załamanie cień Sand Walker ( Sleek )
3 Wewnętrzny kącik cień Summer Breeze ( Sleek )
3. Pomarańcz na środku powieki - cień Washed Ashore (Sleek )
4. Zewnętrzny kącik - cień fioletowy Revlon + granat i czerń z paletki Runway Eyes ( Misslyn ).
5.Granat na dolnej powiece ( Misslyn )
6. Od wewnętrznego kącika do granatowego cienia na dolnej powiece - cień Sunset ( Sleek )
7. Czarna kreska na linii wodnej i na górnej linii rzęs (ale tylko do połowy ) - Kredka Maybelline, Expression Kajal, nr 33 black
8. Tusz do rzęs - maskara Astor Big&Beautiful





KOSMETYKI, KTÓRYCH UŻYŁAM:
1. Podkład - AA, matujący podkład kryjący nr 2
2. Korektor pod oczy - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Synergen Compact Powder, Natur 04
4. Brwi - zestaw do brwi z Essence ( dla brunetek, nr 2 )+ żel do brwi z Delii
5. Bronzer - Rimmel, Sun Shimmer,
6. Róż - nr 6 z palety MUR
7. Roświetlacz - nr 4 - paletka MUR
8. Oczy - produkty podane w "krok po kroku"
9. Usta - Maybelline - 130 Pink Possibilites


Mam nadzieję, że Wam się podoba :) 
Nie jest to według mnie baaardzo mocny makijaż, więc na pewno można pokazać się w nim w ciągu dnia :)

Pozdrawiam, Marta! :)

17 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż! nie pomyślałabym o takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Ty też potrafisz kombinować z kolorami ! :)

      Usuń
  2. przepiękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Aaach, ta paletka róży tak kusi... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Powiem Ci, że jestem pod wrażeniem tej paletki róży :) ! Świetna pigmentacja i tyle odcieni w jednym miejscu :) Mega! :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba :) I ten miętowy kolorek jest taki łaaadny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomarańczowy kolor na powiekach jak najbardziej mi odpowiada:) Twoja propozycja makijażu jest bardzo inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! :) Mi też podoba się ten kolor, choć najbardziej ubóstwiam tę miętę :D !

      Usuń
  6. Masz cudne oczęta, makijaż bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, czekam na swoją paletkę róży z MR. Serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładnie ci to wyszło :)) Ja jestem ogromną fanką pomarańczowych i brzoskwiniowych odcieni na powiekach :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten miętowy akcent, ożywia całość!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że się podoba :) Mi też:D Świetny kolor ! :)

      Usuń
  10. Przepiękny kolory - zwłaszcza ta brzoskwinka na środku powieki <3

    OdpowiedzUsuń