środa, 29 października 2014

Makijaż na dziś: Kolorowe, kocie oko ;)

Hej! :)

Dziś kolorowy makijaż. Oczy są bardzo mocno podkreślone, tak samo jak usta. 

Make-up prezentuje się tak:





Czego użyłam?

Oczy:

1. Baza pod cienie, Essence, I love Stage
2. Tradycyjna kreska i ta w załamaniu powieki - żelowy eyeliner, Vipera, 01
3. Kreska namalowana eyelinerem w załamaniu powieki, od wewnętrznego kącika do połowy oka, została roztarta pigmentem z Inglota, AMC nr 31
4. Cień pomarańczowy - Vipera (seria Younique ), nr 92, cień różowy ( ta sama firma ), nr 91
5. Zewnętrzny kącik - cień granatowy - My Secret, cień matowy, nr 509
6. Kredka na linii wodnej - Catrice, Kohl Kajal, nr 040
7. Dolną powiekę zaznaczyłam żelowym eyelinerem z Vipery, roztarłam go granatowym cieniem My Secret, natomiast wewnętrzny kącik cieniem w kremie z Essence, Eye Sorbet, nr 01
8. Tusz do rzęs - Catrice, Better Than False Lashes



Twarz:

1. Podkład - L'oreal, True Match, N2, Vanilla
2. Korektor - Bell, Perfect Cover
3. Puder - Synergen, 04
4. Bronzer - Rimmel, Sun Shimmer, Light
5. Róż - Essence, Silky Touch Blush, 20

Usta - Manhattan, Lip Lacquer, 20A




Lżejszy makijaż oka połączony z tym kolorem ust znajdziecie tu:



Mam nadzieję, że ta mocniejsza propozycja przypadła Wam do gustu :)

Pozdrawiam, Marta! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie zrobiłaś przejścia między poszczególnymi kolorami :) Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadziorne oko, ale piękne spojrzenie ;-) podobają mi sie te wakacyjne kolorki.

    OdpowiedzUsuń