środa, 28 stycznia 2015

Makijaż na dziś: Fiolet.

Hej! 

Na moim Facebook'u pojawił się dwa dni temu makijaż, który zaraz Wam zaprezentuję :) Makijaż mocny, wieczorowy, imprezowy, karnawałowy :) Wyróżnia do mocny akcent kolorystyczny - fiolet z zewnętrznym kąciku :)

Prezentuje się tak:



I w przybliżeniu:


Oczy:
Cielisty cień - Sleek - p. Snaphots
Cień w wewnętrznym kąciku - Sleek - p. Del Mar
Fiolet w zewnętrznym kąciku - Sleek - p. Ultra Matts V2
Złoto na środku dolnej powieki - paletka Technic Electric 

Twarz:
Podkład - Oriflame - Seria The One
Korektor - Essence - Stay All Day Concealer , nr 10
Puder - Kryolan - Translucent Powder, TL 9
Róż - Makeup Revolution - róz nr 7 z paletki Sugar & Spice 

Usta: 
Błyszczyk - Miss Sporty - seria Hollywood, nr 140 Pasadena 


Fioletowy makijaż z lekkim błyskiem na dolnej powiece ;) Taki typ makijażu będzie odpowiedni w szczególności dla osób z okrągłą budową oka :) Przez wyciągnięcie cienia w zewnętrznym kąciku ku górze sprawimy, że oczy będą bardziej "kocie" i wydłużone  :)  Mam nadzieję, że Wam się podoba :)


Zachęcam do lajkowania mojej strony na fejsie :) i podglądania mnie na Insta ;)

Pozdrawiam, Marta! :)

7 komentarzy:

  1. Śliczny! Pięknie wyciągnęłaś kreskę a tym samym makijaż oka wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! :) fioletowy cień wyciągnąć "pomogła mi taśma klejąca :D

      Usuń
  2. Jestem na tak - podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, bardzo lubię takie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda zewnętrzny kącik i ten cień na dolnej powiece, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz świetne makijaże ! Nie wiedziałam pod którym skomentować zdjęcie bo wszystkie bardzo mi się podobają ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio fiolety tak przypadły mi do gustu...
    Sleek jak zwykle się spisał! ;)
    Przepiękny makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń